Nu nav ne vainas, protams photoeched komplektiņš no EDUARD, vai ABER, uzlabotu šo italeri modeli! Pats taisu šās kompānijas pumu, ceru arī kādreiz pabeigt, tad salikšu foto!!!
Skavas tenta stiprināšanai vēlams izgatavot no smalka diametra drāts un ielīmēt divos caurumos nogrieztās imitācijas vietā.
Jostas kas satur kanistras izskatās nedzīvi, var mēģināt iezīmēt robežlīniju starp jostu un kanistru ar tumšo krāsu (atšķaidīt eļļas krāsu aptuveni 30% : 70% ar terpentīnu un iepilināt ar smalku otiņu). To pašu arī visām lūkām utml. reljefam.
Sānos lūkām stūros krāsa pamatīgi nobirusi, a slēdzenes izskatās tā, it-kā tanīs atslēga nav bāzta. Ne visās vietās krāsas nobirums loģiski pamatots (piem. domkrats izskatās palietots, to noņemot noteikti pašvīkātu bortu).
Interjers pārāk tīrs salīdzinājumā ar pieputekļoto ārpusi. Izpūtenim tā detaļa kas piestiprināta pie korpusa un nosedz izpūteņa trubu - diez vai būs tik pat norūsējusi. Izpūteņa dūmi varētu piecūkāt rezerves riteni.
Neredzu vienības emblēmu un Notek lampu.
Secinājums: tonēšana (vecināšana, weathering) ir pārāk prasīga tehnika, tāpēc es to pat nemēģinu.
Kārlis
15:30:15 @ 12.01.2011.
Kopumā prīmā. Varbū kādu bildi ar iekšpusī vēl varētu.
pie komentāriem:
- Man iekrita uzreiz acīs numura zīme - viss auto tāds apputējis bet numurs spīd un laistās, kā tikko csdd izņemts
- Ja rezerves ritenis nav braukts tad diezvai viņam visas risas būs piedzītas ar zemi. (bet ja pieņem ka ir braukts tad oki )
Rebuss
23:57:49 @ 12.01.2011.
Nu nav ne vainas, protams photoeched komplektiņš no EDUARD, vai ABER, uzlabotu šo italeri modeli! Pats taisu šās kompānijas pumu, ceru arī kādreiz pabeigt, tad salikšu foto!!!
carrey
14:07:01 @ 13.01.2011.
Labs izsmēķis. Bet:
Skavas tenta stiprināšanai vēlams izgatavot no smalka diametra drāts un ielīmēt divos caurumos nogrieztās imitācijas vietā.
Jostas kas satur kanistras izskatās nedzīvi, var mēģināt iezīmēt robežlīniju starp jostu un kanistru ar tumšo krāsu (atšķaidīt eļļas krāsu aptuveni 30% : 70% ar terpentīnu un iepilināt ar smalku otiņu). To pašu arī visām lūkām utml. reljefam.
Sānos lūkām stūros krāsa pamatīgi nobirusi, a slēdzenes izskatās tā, it-kā tanīs atslēga nav bāzta. Ne visās vietās krāsas nobirums loģiski pamatots (piem. domkrats izskatās palietots, to noņemot noteikti pašvīkātu bortu).
Interjers pārāk tīrs salīdzinājumā ar pieputekļoto ārpusi. Izpūtenim tā detaļa kas piestiprināta pie korpusa un nosedz izpūteņa trubu - diez vai būs tik pat norūsējusi. Izpūteņa dūmi varētu piecūkāt rezerves riteni.
Neredzu vienības emblēmu un Notek lampu.
Secinājums: tonēšana (vecināšana, weathering) ir pārāk prasīga tehnika, tāpēc es to pat nemēģinu.
purva velns
17:32:02 @ 13.01.2011.
Modelītis tapis tālaja 2000 gadā, kad tādus photoeched komplektiņus dabut navarēja.
Uz šī modeļa pirmo reizi mēģināju vecināšanas tehniku, protams apzinos ,ka nebus uz reiz izcili.