"Ofiss" smuks un akurāts! Jostas ir etči vai...? Vienīgais centrālajai vadības pultij vajadzēja pāriet pāri ar balto sauso otu, lai izceltu podziņas un slēdzīšus, bet droši vien gatavā lidmašīnā neko daudz no tā salona nevar ieraudzīt...
No kabīnes tiešām neko daudz neredz. Nekādi papildus nieki nav klāt likti - viss no oriģinālās ITALERI kastes. Aerogrāfa vēl arvien man nav, viss tāpar ar roku vilkts. Kā jau kaut kad rakstīju - alkīds atšķaidīts ar dīzeļdegvielu - ļoti labi "nostiepjās". Iespēju robežās uzpūšu no aerosola balona. Šim modelim sanāca alkīda aerosols, špahtelējuma vietas un pēc tam visam modelim pāri stipri pašķaidīts akrils.
Kārlis
09:48:05 @ 07.01.2013.
Aparāts smuks un smalkā kabīne konfekte!
Valdo
10:13:45 @ 07.01.2013.
"Ofiss" smuks un akurāts! Jostas ir etči vai...? Vienīgais centrālajai vadības pultij vajadzēja pāriet pāri ar balto sauso otu, lai izceltu podziņas un slēdzīšus, bet droši vien gatavā lidmašīnā neko daudz no tā salona nevar ieraudzīt...
meistars
12:29:42 @ 07.01.2013.
Šis tiešām labs. Esi sācis izmantot aierogrāfu?
Spodris Skalže
17:50:14 @ 07.01.2013.
No kabīnes tiešām neko daudz neredz. Nekādi papildus nieki nav klāt likti - viss no oriģinālās ITALERI kastes. Aerogrāfa vēl arvien man nav, viss tāpar ar roku vilkts. Kā jau kaut kad rakstīju - alkīds atšķaidīts ar dīzeļdegvielu - ļoti labi "nostiepjās". Iespēju robežās uzpūšu no aerosola balona. Šim modelim sanāca alkīda aerosols, špahtelējuma vietas un pēc tam visam modelim pāri stipri pašķaidīts akrils.
meistars
20:58:16 @ 07.01.2013.
Nu tādā gadījumā izskatās ideāli.