Nu, inženieru paviršības un brāķi šai lidmašīnai itkā netika novēroti..., nepavelti šī ir labākā krievu ļotene ww2 laikā un Kožedubs pat dabūja notriekt ME262 ar viņu. Starpcitu! Klīst baumas ka konstruktors Lavočkins, šīs lidmašīnas dizaina radīšanai, iespaidojies no Kārļa Irbīša I-19 lidmašīnas rasējumiem!
Kārlis
11:55:58 @ 04.06.2012.
Deguns kā no rūpnīcas pa taisno izdzīts. Pat padomju inženieru paviršību un brāķus nekur nemana
Viesturs Kavacs
14:14:41 @ 05.06.2012.
Hehehe, Kārli...
marix
17:51:21 @ 05.06.2012.
Tolaik, kad šis tika dzīts no rūpnīcas, par paviršību un brāķi labākajā gadījumā dabūja brīvbiļeti austrumu virzienā pāri Urālu kalniem...
Valdo
00:29:55 @ 06.06.2012.
Nu, inženieru paviršības un brāķi šai lidmašīnai itkā netika novēroti..., nepavelti šī ir labākā krievu ļotene ww2 laikā un Kožedubs pat dabūja notriekt ME262 ar viņu. Starpcitu! Klīst baumas ka konstruktors Lavočkins, šīs lidmašīnas dizaina radīšanai, iespaidojies no Kārļa Irbīša I-19 lidmašīnas rasējumiem!
Edgars98
13:52:36 @ 06.06.2012.
Zināmu līdzību, var saskatīt!