Здравствуйте друзья, у меня такая проблема. Аэрограф (копия JAS) пролежал без работы больше полу года. Несколько дней назад начал красить модель и тут началось - воздух идёт через бачок для краски. С начало очень сильно, так что все что было в бачке вылетало наружу. После нескольких часов разборок, мойки и сборок осталось только пузырение содержимого бачка, при чём весьма активное.
С начало грешил на уплотнительную прокладку в сопле... замачивал её даже в растворителе, чтобы набухла... не помогло.
Подача краски идёт с какой то паузой... т.е. с начало идёт... потом пауза... потом через секунду опять идёт...
Es jau būtu gatavs nomainīt, bet, kur lai viņu rauj un kā lai risina viņas bojāšanās cēloni?
Raut viņu varētu no ražotāja, aizraksti viņiem, itkā jau vajadzētu atsūtīt tev rezerves daļas, visdrīzāk jau ka par maksu...
bojāšanās cēloņi varētu būt divi: 1. pārāk asas malas tai vietā pret kuru tā blīve skrūvējās, tādā gadījumā tas ir ražotāja defekts un manuprāt var mierīgi atdot uz garantiju (ja tāda ir) vai atgriezt atpakaļ (ja nav iztecējis termiņš); 2. tai blīvei varbūt vienkārši nepatīk šķīdinātājs ar kuru tu tīri aerogrāfu...
Bet es drīzāk sliecos piekrist Marix-am, kurš teica ka piekaltušu krāsu mērcēt nav nekādas dižās jēgas. Paprovē to apvilkto detaļu no iekšpuses patrīt ar adatu vai arī uzdrāzt sērkociņu vai zobu bakstāmo, līdz tie tur iet iekšā, tikai uzmanīgi lai viņi tur iekšā nenolūzt, tad arī būs sūdi Es savam aerogrāfam to detaļu bakstu tieši ar uzdrāztu un acetonā iemērktu sērkociņu, un tas parasti ir ļoti netīrs, pat pēc 5 šķīdinātāja izpūšanas reizēm. Ja tas nelīdz tad drošvien nomaini to blīvi, ja arī tas vēl nepalīdz tad pasūti no ražotāja jaunu to apvilkto detaļu. Tas būs par naudu, visdrīzāk apmēram 1/4 no aerogrāfa vērtības.
Pamemeke kadu bodu kas razho neta tadas ir diezgan padaudz. pie tam njemot vera ka shitie ir visai izplatiti. Bez tam tani pasha detalju kataloga jabut nr. vai komplekta nr. pec ta ari var sakt mekleties. pasuti un viss. Diez vai sanaks dargak par 10 erikiem
Vakar saliku viņu visu ar to blīvi pēc iztīrīšanas un birstēšanas, nekas nemainījās. Izņēmu to blīvi ārā pavisam un saliku bez tās blīves, daudz vieglāk tas gals saskrūvējās kopā un pūšana trauka pilnībā pazuda. Ielēju denaturalizētu spirtu papūtu, nekādu burbuļu un garām itkā ar nekas nebij aizlaists. Kad ielies krāsu, tad redzēs, vai laiž garām.
Man šitā šaize bija, kad adata nokrita zemē un nedaudz saliecās - iztaisnoju, bet kamēr nenopirku jaunu, tikmēr uzvedās tieši tā kā Tu aprakstīji. Tas aers ir "ģelo tonkoje" - uz aci viss čikiniekā, bet kaut neliels defekts tā nestrādā kā pienākas...
Reinis
21:56:05 @ 14.10.2013.
Es jau būtu gatavs nomainīt, bet, kur lai viņu rauj un kā lai risina viņas bojāšanās cēloni?
Reinis
22:00:07 @ 14.10.2013.
Здравствуйте друзья, у меня такая проблема. Аэрограф (копия JAS) пролежал без работы больше полу года. Несколько дней назад начал красить модель и тут началось - воздух идёт через бачок для краски. С начало очень сильно, так что все что было в бачке вылетало наружу. После нескольких часов разборок, мойки и сборок осталось только пузырение содержимого бачка, при чём весьма активное.
С начало грешил на уплотнительную прокладку в сопле... замачивал её даже в растворителе, чтобы набухла... не помогло.
Подача краски идёт с какой то паузой... т.е. с начало идёт... потом пауза... потом через секунду опять идёт...
Подскажите, в чём может быть проблема?!
Tieši identiska problēma.
marix
23:46:00 @ 14.10.2013.
Ja tā ir blīves problēma, tad vienkāršākais risinājums ir jau minētā santehnikas blīvējuma izmantošana...
Valdo
23:51:41 @ 14.10.2013.
Raut viņu varētu no ražotāja, aizraksti viņiem, itkā jau vajadzētu atsūtīt tev rezerves daļas, visdrīzāk jau ka par maksu...
bojāšanās cēloņi varētu būt divi: 1. pārāk asas malas tai vietā pret kuru tā blīve skrūvējās, tādā gadījumā tas ir ražotāja defekts un manuprāt var mierīgi atdot uz garantiju (ja tāda ir) vai atgriezt atpakaļ (ja nav iztecējis termiņš); 2. tai blīvei varbūt vienkārši nepatīk šķīdinātājs ar kuru tu tīri aerogrāfu...
Bet es drīzāk sliecos piekrist Marix-am, kurš teica ka piekaltušu krāsu mērcēt nav nekādas dižās jēgas. Paprovē to apvilkto detaļu no iekšpuses patrīt ar adatu vai arī uzdrāzt sērkociņu vai zobu bakstāmo, līdz tie tur iet iekšā, tikai uzmanīgi lai viņi tur iekšā nenolūzt, tad arī būs sūdi Es savam aerogrāfam to detaļu bakstu tieši ar uzdrāztu un acetonā iemērktu sērkociņu, un tas parasti ir ļoti netīrs, pat pēc 5 šķīdinātāja izpūšanas reizēm. Ja tas nelīdz tad drošvien nomaini to blīvi, ja arī tas vēl nepalīdz tad pasūti no ražotāja jaunu to apvilkto detaļu. Tas būs par naudu, visdrīzāk apmēram 1/4 no aerogrāfa vērtības.
pirats
01:33:38 @ 15.10.2013.
Pamemeke kadu bodu kas razho neta tadas ir diezgan padaudz. pie tam njemot vera ka shitie ir visai izplatiti. Bez tam tani pasha detalju kataloga jabut nr. vai komplekta nr. pec ta ari var sakt mekleties. pasuti un viss. Diez vai sanaks dargak par 10 erikiem
Reinis
10:56:32 @ 15.10.2013.
Vakar saliku viņu visu ar to blīvi pēc iztīrīšanas un birstēšanas, nekas nemainījās. Izņēmu to blīvi ārā pavisam un saliku bez tās blīves, daudz vieglāk tas gals saskrūvējās kopā un pūšana trauka pilnībā pazuda. Ielēju denaturalizētu spirtu papūtu, nekādu burbuļu un garām itkā ar nekas nebij aizlaists. Kad ielies krāsu, tad redzēs, vai laiž garām.
Reinis
23:44:20 @ 16.10.2013.
Viss, atrisināts un kārtībā! Šovakar nokrāsoju divām mašīnām slaonus, diskus un vēl šādus tādus nieciņus un bez problēmām!
Valdo
00:51:55 @ 17.10.2013.
Kur tad bija vaina?
Reinis
12:32:11 @ 17.10.2013.
Tajā mazajā blīvītē. Bija galīgi deformējusies un bija priekšā gaisa plūsmai. Neliku blīvi nemaz iekšā un viss kārtībā, nelaiž nekā garām.
marix
14:21:03 @ 17.10.2013.
Nu labi ka tā...
Man šitā šaize bija, kad adata nokrita zemē un nedaudz saliecās - iztaisnoju, bet kamēr nenopirku jaunu, tikmēr uzvedās tieši tā kā Tu aprakstīji. Tas aers ir "ģelo tonkoje" - uz aci viss čikiniekā, bet kaut neliels defekts tā nestrādā kā pienākas...