Kad sāka burbuļot pēdējās piecas krāsošanas reizes bija ar tamiya akrilu šķaidītu ar tamiyas akrila šķīdinātāju, tīrīju ar denaturalizētu spirtu. Iepriekš krāojis esmu ar krāsu no balona. un tīrīju pēc tam ar 646to. Un gaiss nēk ārā pa galu, bet krāsa ne...
Pamēģini arī tamiju tīrīt ar 646. vai acetonu, es savu vienmēr tīru ar acetonu, pēc krāsošanas izjaucu un katru detaļu rūpīgi izpucēju. iesaku iegādāties arī šādas vai līdzīgas birstītes.
Ja aerogrāfs pūš ārā gaisu, bet krāsu ne un burbuļu nav, tad gan krāsa varētu būt par biezu vai jāpaskrūvē lielāka krāsas plūsma.
Ar 646 nelaime tāda, ka viņš briesmīgi smird, un es istabā nevaru atļauties tā smirdināties.. Ir man tādas birstītes. kā viņu paskrūvē? Es varu regulēt ķipa cik daudz var atspiest ot ''gaili'' (nezinu kā lai viņu nosauc) uz atpakaļ.
Smird gan, jā! Nu nezinu, var iziet uz balkona vai ārā, vai kaut kur vannasistabā vai virtuvē, kur ventilācija laba, un protams lietojot masku, diemžēl tā nu tas ir, ja vēlies aerogrāfu turēt kārtībā, tad nāksies pasmidrināties...
Reinis
Es varu regulēt ķipa cik daudz var atspiest ot ''gaili''
Jā, tā skrūvējamā detaļa aerogrāfa galā. Pieņemu ka tev ir standartveidīgais dual-action gravity feed aerogrāfs....
Runa liekas iet par AB-186 (man ja godigi neko neizsaka man ir Harder & Steenbeck Evolution Silverline fPc Two In One ). Ja burbuljo varbut ka krasa ir par biezu (pamegjini ar udeni), varbut kads gruzis ticis ieksha (akrils tomer uzvedas shad tad divaini), Paskaties uz pirkstuvai roku vai gaiss plust vienmerigi (ja kaut kur ieksha kadas problemas tad gaisa plusma var but nevienmeriga) Noskruve galvinju un paluri uzmanigi vai viss kartiba (varbut kaut kas kaut kur noluzis vai kaut kur netirs). Nu ta apmeram. Principa ja grib lai airografs tomer strada tip-top tad liekas ka labak pec katras reizes (kad vinsh uz nenoteiktu laiku atkal noliekas futlariti) ir ta kartigi iztirit, Thipa uzjaukt at skjidinataju visas krasu paliekas no visadam vitnem, uzgaljiem adatam nomazgat. 1 noslinkoju, izputu skjidinataju paris reizes un domaju bus Ok - aha fig. Adata pielipa sprauslai, beigas tapat nacas tirit. A starp krasam un tur ja pec 5-10-60 min atkal tiks krasot tad ja var izpust un viss bumbas.
Nekā. spiediens kas nāk no krāsas trauka ir pat spēcīgāks kā spiediens no gala...
vienīgais, kas ir tā ne visai kā vajag ir viena gumijas blīve. Tāda neapaļa, defermājusies un mazliet apdriskāta. Tas noteikti ir tapēc, ka pārvelk galu, bet ja nepievelku tik stipri, tad gaisu laiž garām.
Apvilku ar sarkanu starp kurām detaļām blīve ir sabojāta.
cik liela tā gumijas blīve? uzpildāmajās šķiltavās ir sastopami dažādi gumijas gredzeni. 4-5 mm gredzenus vēl var sadzīvē atrast televīzijas konektoros dažos, varbūt kāpņutelpas skapī kāds mētājas nogriezts. vai aŗi izraut no ejoša ja vēl lielāka - autodaļu veikalos kas specializējas uz hidrauliku ar ir dabonami.
Dēļ šitādām šaizēm man tās akrila krāsas vienkārši besī...
Var jau būt, ka vainīga ir blīve, bet man šādu simtomu iemesls pārsvarā ir bijusi netīra sprausla (apvilkta ar sarkano riņķi) vai arī netīrs "Air Diffuser" vai "Air Cap". Sliktākajā gadījumā - deformējusies adata. Protams arī pārāk bieza krāsa taisa tādus jokus. Turklāt esmu secinājis, ka nav jēgas iežuvušu akrilu atstāt šķīdinātājā kaut uz mēnesi - efektīvāk ir berzt un berzt...
Reinis
19:37:54 @ 13.10.2013.
Kad sāka burbuļot pēdējās piecas krāsošanas reizes bija ar tamiya akrilu šķaidītu ar tamiyas akrila šķīdinātāju, tīrīju ar denaturalizētu spirtu. Iepriekš krāojis esmu ar krāsu no balona. un tīrīju pēc tam ar 646to. Un gaiss nēk ārā pa galu, bet krāsa ne...
Valdo
20:02:44 @ 13.10.2013.
Pamēģini arī tamiju tīrīt ar 646. vai acetonu, es savu vienmēr tīru ar acetonu, pēc krāsošanas izjaucu un katru detaļu rūpīgi izpucēju. iesaku iegādāties arī šādas vai līdzīgas birstītes.
Ja aerogrāfs pūš ārā gaisu, bet krāsu ne un burbuļu nav, tad gan krāsa varētu būt par biezu vai jāpaskrūvē lielāka krāsas plūsma.
Reinis
20:56:07 @ 13.10.2013.
Ar 646 nelaime tāda, ka viņš briesmīgi smird, un es istabā nevaru atļauties tā smirdināties.. Ir man tādas birstītes. kā viņu paskrūvē? Es varu regulēt ķipa cik daudz var atspiest ot ''gaili'' (nezinu kā lai viņu nosauc) uz atpakaļ.
Valdo
21:15:19 @ 13.10.2013.
Smird gan, jā! Nu nezinu, var iziet uz balkona vai ārā, vai kaut kur vannasistabā vai virtuvē, kur ventilācija laba, un protams lietojot masku, diemžēl tā nu tas ir, ja vēlies aerogrāfu turēt kārtībā, tad nāksies pasmidrināties...
Jā, tā skrūvējamā detaļa aerogrāfa galā. Pieņemu ka tev ir standartveidīgais dual-action gravity feed aerogrāfs....
Reinis
22:49:52 @ 13.10.2013.
Ļoti līdzīgs šim:
fficial&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=qfhaUtDqMMrw4QTkqIDQAg&ved=0CAkQ_AUoAQ&biw=1047&bih=489&dpr=1.3#facrc=_&imgdii=_&imgrc=DRejCAaEo-kKcM%3A%3B3Ko1-dhl1snm_M%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.arteshobbies.com%252FTiendaVirtual%252Fimages%252FAB186K.JPG%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.arteshobbies.com%252FTiendaVirtual%252Findex.php%253Fmanufacturers_id%253D53%2526sort%253D2a%2526language%253Den%2526osCsid%253De6fphiu0ugsfbdnjs2up4mumh7%3B637%3B478" rel="nofollow">https://www.google.lv/search?q=ab-186+airbrush&client=firefox-a&hs=zqn&rls=org.mozilla:en-USfficial&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=qfhaUtDqMMrw4QTkqIDQAg&ved=0CAkQ_AUoAQ&biw=1047&bih=489&dpr=1.3#facrc=_&imgdii=_&imgrc=DRejCAaEo-kKcM%3A%3B3Ko1-dhl1snm_M%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.arteshobbies.com%252FTiendaVirtual%252Fimages%252FAB186K.JPG%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.arteshobbies.com%252FTiendaVirtual%252Findex.php%253Fmanufacturers_id%253D53%2526sort%253D2a%2526language%253Den%2526osCsid%253De6fphiu0ugsfbdnjs2up4mumh7%3B637%3B478
Valdo
23:12:53 @ 13.10.2013.
pirats
23:56:30 @ 13.10.2013.
Runa liekas iet par AB-186 (man ja godigi neko neizsaka man ir Harder & Steenbeck Evolution Silverline fPc Two In One ). Ja burbuljo varbut ka krasa ir par biezu (pamegjini ar udeni), varbut kads gruzis ticis ieksha (akrils tomer uzvedas shad tad divaini), Paskaties uz pirkstuvai roku vai gaiss plust vienmerigi (ja kaut kur ieksha kadas problemas tad gaisa plusma var but nevienmeriga) Noskruve galvinju un paluri uzmanigi vai viss kartiba (varbut kaut kas kaut kur noluzis vai kaut kur netirs). Nu ta apmeram. Principa ja grib lai airografs tomer strada tip-top tad liekas ka labak pec katras reizes (kad vinsh uz nenoteiktu laiku atkal noliekas futlariti) ir ta kartigi iztirit, Thipa uzjaukt at skjidinataju visas krasu paliekas no visadam vitnem, uzgaljiem adatam nomazgat. 1 noslinkoju, izputu skjidinataju paris reizes un domaju bus Ok - aha fig. Adata pielipa sprauslai, beigas tapat nacas tirit. A starp krasam un tur ja pec 5-10-60 min atkal tiks krasot tad ja var izpust un viss bumbas.
Reinis
00:05:16 @ 14.10.2013.
manliekas vai tik nebij šis.
everythingairbrush.com/acatalog/info_AB_183_K.html
itkā es visu izberzu iztīrīju, tāpat... Iemetu vienu detaļu līdz augšai šķīdinātājā, rīt salikšu kopā un mēģināšu vēlreiz.
pirats
19:58:33 @ 14.10.2013.
Un kadi rezultati?
Reinis
20:36:45 @ 14.10.2013.
Nekā. spiediens kas nāk no krāsas trauka ir pat spēcīgāks kā spiediens no gala...
vienīgais, kas ir tā ne visai kā vajag ir viena gumijas blīve. Tāda neapaļa, defermājusies un mazliet apdriskāta. Tas noteikti ir tapēc, ka pārvelk galu, bet ja nepievelku tik stipri, tad gaisu laiž garām.
Apvilku ar sarkanu starp kurām detaļām blīve ir sabojāta.
Rebuss
20:45:59 @ 14.10.2013.
Pamēģini tajā vietā notīt ar santehnikas izolāciju, nogriez smalku sloksnīti un uztin uz vītni!!!
Reinis
21:15:46 @ 14.10.2013.
Vītne tur nepričom.tā apvilktā detaļa, kad pievelk ar vītni to lielo galu saspiež blīvi, kas ir ielikta tur, kur nāk gaiss, krāsa utt.
Lauris_L
21:20:00 @ 14.10.2013.
cik liela tā gumijas blīve? uzpildāmajās šķiltavās ir sastopami dažādi gumijas gredzeni. 4-5 mm gredzenus vēl var sadzīvē atrast televīzijas konektoros dažos, varbūt kāpņutelpas skapī kāds mētājas nogriezts. vai aŗi izraut no ejoša ja vēl lielāka - autodaļu veikalos kas specializējas uz hidrauliku ar ir dabonami.
marix
21:43:45 @ 14.10.2013.
Dēļ šitādām šaizēm man tās akrila krāsas vienkārši besī...
Var jau būt, ka vainīga ir blīve, bet man šādu simtomu iemesls pārsvarā ir bijusi netīra sprausla (apvilkta ar sarkano riņķi) vai arī netīrs "Air Diffuser" vai "Air Cap". Sliktākajā gadījumā - deformējusies adata. Protams arī pārāk bieza krāsa taisa tādus jokus. Turklāt esmu secinājis, ka nav jēgas iežuvušu akrilu atstāt šķīdinātājā kaut uz mēnesi - efektīvāk ir berzt un berzt...
Rebuss
21:47:28 @ 14.10.2013.
Nu tad lasi vaļā par iespējamajām problēmām! http://www.unrealtech.ru/tags/forums/проблема+с+аэрографом/
maximodelizm.com.ua/viewtopic.php?id=2512
Pārsvarā jau raksta ka jānomaina blīve!