Tamiya pūšamā grunts balonos arī indīga un smirdīga, cenšos to pūst koridorā, turpmāk varbūt pat kāpņutelpā - savādāk tā smaka iziet cauri spraugām un kairina nāsis pa nakti.
Siluets, necenties visu izdarīt pareizi, centies nenočakarēt. Respektīvi, lieto metodes, kas minimāli iespaido modeli, kas vismaigāk kaut-ko tajā izmaina. Ja nokrāsot ar nitro krāsu un rezultāts tevi neapmierinās - grūti būs dabūt nost lai pārkrāsot. Bet, ja krāsot ar akrīlu - vajadzēs tikai iemērcēt modeli izopropīlā un dziļākajās vietās paberzēt ar otiņu - visa krāsa smuki noies.
Tas attiecas arī uz modeļa detaļu slīpēšanu, piegriešanu, modificēšanu utml. - pirms nogriezt, septiņreiz padomā. Ir gadījumi, ka it-kā acīmredzamais defekts modelī īstenībā ir precīza kopija no prototipa (īsta tanka), tāpēc pēti fotogrāfijas un grafiku (zīmējumi no instrukcijām, rasējumi utt).
Labi būtu, ja tu soli pa solim fotografētu un atrādītu šeit visu procesu, tad uzreiz varēsi dabūt komentārus par visu, ko dari pareizi, ko nepareizi, ko varētu darīt savādāk.
Nu, par viennozīmību arī var padiskutēt. Kaut-kur dzirdēts, ka ar nitrokrāsām ar otiņu var sanākt kvalitatīvs krāsojums, krāsa labāk turas uz plastika, mazāk kārtas jāuzkrāso. Vienīgi - katrs slānis žūs krietni ilgāk.
Krāsojot ar otiņu ar akrīla krāsu, ir zināma problēma - uzkrāso gabalu, a krāsa savelkas un paliek caurspīdīgs mitrs pleķis. Ja tam pa virsu uzreiz pārvilkt ar otiņu vēlreiz - tad rezultātā tas pleķis tiek izberzēts līdz plikam plastikam. Tāpēc, pirmo reizi vajag vienkārši kaut-kā nebūt pārklāt visu ar plānu pamatslāni, un kad tas izžūs - nākamie slāņi uz tā turēsies krietni labāk nekā uz plika plastika, un krāsojums nebūs caurspīdīgs. Tātad, likums #2: labāk daudz plānu slāņu, nekā viens-divi biezi.
Es no sakuma patrenēšos uz maziem plastmasas gabaliņiem, ja godīgi ir man problēmas ar rokām tās nav pārāk veiklas. Gan es piešaušos, bez krāsas modelis ka skelets bez miesas.
Es no sakuma patrenēšos uz maziem plastmasas gabaliņiem, ja godīgi ir man problēmas ar rokām tās nav pārāk veiklas. Gan es piešaušos, bez krāsas modelis ka skelets bez miesas.
Manā skatījumā nav jau obligāts tas perfektais darinājums - galvenais lai pašam patīk tas ko dari. Mani darinājumi ir arī pilni ar dažādiem ļapiem, paviršībām, kļūdām... Bet es ar viņiem uz iztādi galīgi nepretendēju. Man vienkārši patīkt ķibināt šos modeļus un ņemties. Protams pašam gribās lai viss būtu perfektāk. Bet tas jau viss laikam nāk lēnām un ar laiku. Un ja arī kādas prasmes neatnāk - tādēļ es personīgi galīgi negrasos satraukties.
Savādāk noteikti ir Carrey - jo viņš taisa profesionāli un priekš pārdošanas laikam. Tur jātaisa nevis tā lai pašam patīk, bet tā lai klientiem patīk
Nu, es neteiktu, ka es taisu profesionāli, jo nekādas profesionālās izglītības man nav, nav nekādu balvu par izstādēm utml., bet es cenšos taisīt kvalitatīvi - tas nozīmē stingri ievērojot prasības. Respektīvi, ja pasūtījājs prasa (grib) lai uz gatavā modeļa nebūtu redzami plastmasas lējuma defekti - tad es tos novēršu. Ja neprasa - tad es tos novēršu, ja tas man neprasa pārāk daudz laika un čakarēšanas; bet redzamajās vietās tā pat cenšos visu darīt maksimāli glīti. Ar praksi un ar laiku atnāk iemaņas, kas palīdz ātrāk un kvalitatīvāk strādāt. Un vēl: strādājot profesionāli, jāstrādā katru dienu; pat tad, ja dotajā brīdī nav nekas uz pasūtījuma - priekš sevis. Tas palīdz neiesūnot un visādā ziņā attīsta.
ja gribi piņķerēties tad īstā lieta ir plastmasas kāpurķēdes - šķiet tīģeris un pantera bija ļoti eleganti. Neatceros vairs kuru no saviem modeļiem - bet 1x vienu eksemplāru vienā brīdī dēļ kāpurķēdēm jau biju gatavs laist pret sienu
Jā, bet tās kāpurķēde labi izkāstās, labāk ne kā tas gumijas parodijas uz kāpurķēdēm,video ruliti redzēju kā tas līmējamās izkaltas šermanam, saper, gribētu vacu tanku salīmēt IV D ar tādam kapurenem
Nu tad nopērc Panzer IV Ausf.D 1/35 Dragon premium kit un salīmē, pāri pa 1100 detaļu. Viens mans paziņa tādu tirgo nost nez kāpēc, varu iedot koordinātes.
Tas ir ar to mazo stobru,gribēju ar garo ,bet vienalga iedod koordinātes . Kaut gan nezinu kā un kad tikšu uz Rīgu sniegs sasnidzis ,tā ka no pagalma izbraukt bez rakšanas izbraukt nevar.
carrey
12:31:01 @ 08.12.2010.
Tamiya pūšamā grunts balonos arī indīga un smirdīga, cenšos to pūst koridorā, turpmāk varbūt pat kāpņutelpā - savādāk tā smaka iziet cauri spraugām un kairina nāsis pa nakti.
Siluets, necenties visu izdarīt pareizi, centies nenočakarēt. Respektīvi, lieto metodes, kas minimāli iespaido modeli, kas vismaigāk kaut-ko tajā izmaina. Ja nokrāsot ar nitro krāsu un rezultāts tevi neapmierinās - grūti būs dabūt nost lai pārkrāsot. Bet, ja krāsot ar akrīlu - vajadzēs tikai iemērcēt modeli izopropīlā un dziļākajās vietās paberzēt ar otiņu - visa krāsa smuki noies.
Tas attiecas arī uz modeļa detaļu slīpēšanu, piegriešanu, modificēšanu utml. - pirms nogriezt, septiņreiz padomā. Ir gadījumi, ka it-kā acīmredzamais defekts modelī īstenībā ir precīza kopija no prototipa (īsta tanka), tāpēc pēti fotogrāfijas un grafiku (zīmējumi no instrukcijām, rasējumi utt).
Labi būtu, ja tu soli pa solim fotografētu un atrādītu šeit visu procesu, tad uzreiz varēsi dabūt komentārus par visu, ko dari pareizi, ko nepareizi, ko varētu darīt savādāk.
Kārlis
12:46:21 @ 08.12.2010.
Tieši tā daru es - ar grunti visu nopūšu kāpņu telpā - pie kam uzlieku vēl arī respiratoru
siluets
20:53:18 @ 08.12.2010.
Skaidrs, paldies es ņemšu akrila krāsu viennozīmīgi.
carrey
13:08:41 @ 09.12.2010.
Nu, par viennozīmību arī var padiskutēt. Kaut-kur dzirdēts, ka ar nitrokrāsām ar otiņu var sanākt kvalitatīvs krāsojums, krāsa labāk turas uz plastika, mazāk kārtas jāuzkrāso. Vienīgi - katrs slānis žūs krietni ilgāk.
Krāsojot ar otiņu ar akrīla krāsu, ir zināma problēma - uzkrāso gabalu, a krāsa savelkas un paliek caurspīdīgs mitrs pleķis. Ja tam pa virsu uzreiz pārvilkt ar otiņu vēlreiz - tad rezultātā tas pleķis tiek izberzēts līdz plikam plastikam. Tāpēc, pirmo reizi vajag vienkārši kaut-kā nebūt pārklāt visu ar plānu pamatslāni, un kad tas izžūs - nākamie slāņi uz tā turēsies krietni labāk nekā uz plika plastika, un krāsojums nebūs caurspīdīgs. Tātad, likums #2: labāk daudz plānu slāņu, nekā viens-divi biezi.
siluets
13:41:59 @ 09.12.2010.
Plānāku slāni - krāsu jāšķaida šķidrāku? Kāda konsistence krāsai ir bundžās? Cik sapratu līdzīgi eļļa.
siluets
13:47:35 @ 09.12.2010.
Es no sakuma patrenēšos uz maziem plastmasas gabaliņiem, ja godīgi ir man problēmas ar rokām tās nav pārāk veiklas. Gan es piešaušos, bez krāsas modelis ka skelets bez miesas.
Kārlis
13:50:11 @ 09.12.2010.
ar otiņu krāsojot nevajg šķaidīt. Vienkārši nevajag otiņu samērcēt krāsā tā ka pil
Akrila un enamel krāsu konsistence ir gana šķidra priekš otiņas.
Kārlis
13:54:38 @ 09.12.2010.
Manā skatījumā nav jau obligāts tas perfektais darinājums - galvenais lai pašam patīk tas ko dari. Mani darinājumi ir arī pilni ar dažādiem ļapiem, paviršībām, kļūdām... Bet es ar viņiem uz iztādi galīgi nepretendēju. Man vienkārši patīkt ķibināt šos modeļus un ņemties. Protams pašam gribās lai viss būtu perfektāk. Bet tas jau viss laikam nāk lēnām un ar laiku. Un ja arī kādas prasmes neatnāk - tādēļ es personīgi galīgi negrasos satraukties.
Savādāk noteikti ir Carrey - jo viņš taisa profesionāli un priekš pārdošanas laikam. Tur jātaisa nevis tā lai pašam patīk, bet tā lai klientiem patīk
carrey
15:03:46 @ 09.12.2010.
Nu, es neteiktu, ka es taisu profesionāli, jo nekādas profesionālās izglītības man nav, nav nekādu balvu par izstādēm utml., bet es cenšos taisīt kvalitatīvi - tas nozīmē stingri ievērojot prasības. Respektīvi, ja pasūtījājs prasa (grib) lai uz gatavā modeļa nebūtu redzami plastmasas lējuma defekti - tad es tos novēršu. Ja neprasa - tad es tos novēršu, ja tas man neprasa pārāk daudz laika un čakarēšanas; bet redzamajās vietās tā pat cenšos visu darīt maksimāli glīti. Ar praksi un ar laiku atnāk iemaņas, kas palīdz ātrāk un kvalitatīvāk strādāt. Un vēl: strādājot profesionāli, jāstrādā katru dienu; pat tad, ja dotajā brīdī nav nekas uz pasūtījuma - priekš sevis. Tas palīdz neiesūnot un visādā ziņā attīsta.
siluets
15:53:56 @ 09.12.2010.
Ja, tieši tā man ari patik ķimēreties ar modeļiem, tādēļ cenšos pirkt tādus kam vairāk detaļu,
Ja runā par perfektumu man vienkārši ka amatniekam tas iedzīts smadzenēs, sliktus darbus neviens nepirks , ja nu tagad nepērk gandrīz nekādus.
Kārlis
16:14:21 @ 09.12.2010.
ja gribi piņķerēties tad īstā lieta ir plastmasas kāpurķēdes - šķiet tīģeris un pantera bija ļoti eleganti. Neatceros vairs kuru no saviem modeļiem - bet 1x vienu eksemplāru vienā brīdī dēļ kāpurķēdēm jau biju gatavs laist pret sienu

carrey
16:24:31 @ 09.12.2010.
Es tagad pārtaisu 1/87 mērogā tiltu tanku M48A1 AVLB, ir doma uztaisīt strādājošu piekari un kāpurķēdes. Par rezultātiem, protams, ziņošu galerijā.
siluets
21:57:49 @ 09.12.2010.
Jā, bet tās kāpurķēde labi izkāstās, labāk ne kā tas gumijas parodijas uz kāpurķēdēm,video ruliti redzēju kā tas līmējamās izkaltas šermanam, saper, gribētu vacu tanku salīmēt IV D ar tādam kapurenem
carrey
12:50:55 @ 10.12.2010.
Nu tad nopērc Panzer IV Ausf.D 1/35 Dragon premium kit un salīmē, pāri pa 1100 detaļu. Viens mans paziņa tādu tirgo nost nez kāpēc, varu iedot koordinātes.
siluets
18:06:55 @ 10.12.2010.
Tas ir ar to mazo stobru,gribēju ar garo ,bet vienalga iedod koordinātes . Kaut gan nezinu kā un kad tikšu uz Rīgu sniegs sasnidzis ,tā ka no pagalma izbraukt bez rakšanas izbraukt nevar.