Mans jaunais projrkts GWH F-15C. Ir nodoms šo modeli uzbūvēt ar minimāliem uzlabojumiem un protams aftermarkets!
Pats modelis ir ļoti detalizēts OOB un tādēļ arī daudz dārgāks nekā citi F-15 kiti.
Kā jau katrs lidmašīnas modelis, arī šis sākas ar kabīni.
Neslikta detalizācija, gandrīz neatpaliek no dažiem resin izstrādājumiem. Tālāk melna grunts/fons un krāsa.
Skalas un rādītāji ir dekāļi. un jā pietuvinot diez kas nav, bet no attāluma pat tīri tā neko... Un begās viss kopā un iekšā fizelāžā, kopā ar priekšējās šasijas velvi.
Kā jau Jūs pamamnījāt trūkst pilota sēdekļa. Tas ir tādēļ ka esmu nolēmis to aizvietot ar resin aftermarketu, uz šo brīdi sēdeklis vēl nav pienācis tādēļ no foto yet. Pagaidām tas viss, toodles!
Nākamais dienas kārtībā ir dzinēju gaisa ieplūdes kanāli. Kā jau vairumā reaktīvo lidmašīnu modeļos tie sastāv no divām pusēm katrs.
Lai arī lielais vairums detaļu ir laba saderība ne viss ir tik rožaini.
Kanālu sieniņas negrib pašas stāvēt kopā. GWH piedāvā sākumā salīmēt abas puses un tikai tad ielīmēt fizelāžā, es gan sākumā ielīmēju apakšējo pusi un pēc tam uzlīmēju/ielīmēju augšējo pusi. Ārējos sānus palīdzēja izlīdzināt fizlāžas sieniņa, bet iekšējo sānu es izlīdzināju pielīmējot platsmasas stēmeli. Jāteic ka tas viss man ļoti apgrūtināja šuves aizspaktelēšanua un iekšas nokrāsošanu. Isti ideāli noslēpt šuvi neizdevās , bet parcik tā vieta ir ļoti labi noslēpta tad tā arī atstāju.
Un visbeidzot kanāla galos turbīnas ar ko sākas dzinēji, arī iespaidīga detalizācija!
Valdo
12:51:55 @ 10.11.2018.
Mans jaunais projrkts GWH F-15C. Ir nodoms šo modeli uzbūvēt ar minimāliem uzlabojumiem un protams aftermarkets!
Pats modelis ir ļoti detalizēts OOB un tādēļ arī daudz dārgāks nekā citi F-15 kiti.
Kā jau katrs lidmašīnas modelis, arī šis sākas ar kabīni.
Neslikta detalizācija, gandrīz neatpaliek no dažiem resin izstrādājumiem. Tālāk melna grunts/fons un krāsa.
Skalas un rādītāji ir dekāļi. un jā pietuvinot diez kas nav, bet no attāluma pat tīri tā neko... Un begās viss kopā un iekšā fizelāžā, kopā ar priekšējās šasijas velvi.
Kā jau Jūs pamamnījāt trūkst pilota sēdekļa. Tas ir tādēļ ka esmu nolēmis to aizvietot ar resin aftermarketu, uz šo brīdi sēdeklis vēl nav pienācis tādēļ no foto yet. Pagaidām tas viss, toodles!
Kārlis
08:23:04 @ 13.11.2018.
skaistulis!!!!!
Valdo
23:26:58 @ 14.11.2018.
Paldies!
Nākamais dienas kārtībā ir dzinēju gaisa ieplūdes kanāli. Kā jau vairumā reaktīvo lidmašīnu modeļos tie sastāv no divām pusēm katrs.
Lai arī lielais vairums detaļu ir laba saderība ne viss ir tik rožaini.
Kanālu sieniņas negrib pašas stāvēt kopā. GWH piedāvā sākumā salīmēt abas puses un tikai tad ielīmēt fizelāžā, es gan sākumā ielīmēju apakšējo pusi un pēc tam uzlīmēju/ielīmēju augšējo pusi. Ārējos sānus palīdzēja izlīdzināt fizlāžas sieniņa, bet iekšējo sānu es izlīdzināju pielīmējot platsmasas stēmeli. Jāteic ka tas viss man ļoti apgrūtināja šuves aizspaktelēšanua un iekšas nokrāsošanu. Isti ideāli noslēpt šuvi neizdevās , bet parcik tā vieta ir ļoti labi noslēpta tad tā arī atstāju.
Un visbeidzot kanāla galos turbīnas ar ko sākas dzinēji, arī iespaidīga detalizācija!
Uz šo brīdi tas arī viss, stay tuned!